peppar för fredag

Imorgon skall jag åka och lämna min andra tenta, den är äntligen över, hoppas verkligen att den blir godkänd och att den här tråkiga metodkursen blir ett minne blott!
Jag skall kämpa, kämpa,käämpa på Body Pump-passet imorgon så att svetten dryper ifrån pannan och bildar en pöl på golvet
Sen skall jag duscha, löddra in mig med tvål och shampoo, stå i handtorks-huvudblåsen och låta håret leka mellan fingrarna.
Efter det skall jag antingen lämna tentan snabbt ( om jag inte gör det före) för sen skall jag på HELKROPPSMASSAGE
Funderar bara på när i sjuttan jag skall hinna raka mina stubbiga ben, jag tänker inte gå på helkroppsmassage om jag har stubbiga ben, stackars kvinnan som skall massera mig då. Jag måste ha färgglada kläder till söndag, jag äger inte några -dammit!
1 2      3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0