Tisdag

Jag har jobbat, sprungit runt i stan och vart på helkroppsmassage, skönt - och mycket på min lista att göra har blivit struket. Imorgon måste jag dock tvätta, det känns som om det var längesedan, en period tvättade jag hela tiden, kändes det som. Kanske kände jag mer innan, nu är allt bara blaha.
Har bokat in ett yogapass imorgon för att få lite klarhet och lugn i den stressade vardagen vi lever i. Jag måste egentligen köpa lite kurslitteratur till den kursen jag läser nu, men jag vill inte köpa den för jag vill inte slösa pengar på böcker. Tadaaa det finns dock en guldgruva för alla som pluggar och som vill spara pengar och inte betala sjukt mycket nämligen Lycknis.se. Där kan man leta efter begagnade böcker, sälja sina egna böcker till studenter runt om världen och söka efter stipendier som kan komma väl till pass när det börjar sina i kassan. Fiffigt värre !
Jag har själv lagt en intresseanmälan på två av böckerna jag behöver, hoppas verkligen att jag får dem :)
Nu börjar ögonen klia och det är väl dags att dra sig mot sängen. Sova igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0