Thursdag

Jag fick tillbaka tenta 2 idag, den jag lämnade in i fredags. Och....... JAG KLARADE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superskönt, kursen var jättetråkig och svårmanövrerad så det känns som en lättnad att kursen är över och att jag inte behöver bry mig om den mer. Jag är i matkoma, har ätit supergod tacos och skall snart plocka i ordning efter mig, men det är så skönt att bara sitta här med datorn i knät och slappna av.
Förövrigt så har jag träffat Väsbys motsvarighet till Lars Öis idag, han heter Benny och är supercharmig och rolig. Vi pratade om Rolling Stones och fotboll- fast han tyckte jag var knäpp när jag inte gillade stockholmslag i fotboll.
Imorgon är det fredag, jag skall shoppa med Anna i klassen efter skolan och sen skall hon och jag luncha för att fira att det är fredag. Resten av helgen blir nog ganska händelselös tyvärr. Andreas skall plugga sönder och jag skall ladda batterierna för nästa veckas jobb. Jag är helledig från skolan , men har en hektisk arbetsvecka däremot, jag jobbar tis-söndag oavbrutet i snitt elva timmar per dag, jag skall servera vin och assistera vid vinprovningarna på matmässan, spännande. Och bra med pengar, undrar vad jag skall få ha på mig för fina kläder, kanske servitrisutstyrsel, mitt jobb är spännande. I helgen måste jag göra torsdagens inlämningsuppgift för det kommer jag inte orka med sen när jag jobbar!

Kommentarer
Postat av: Miss H

Du är verkligen bäst Elina!!! Grymmast :)

2011-11-03 @ 19:57:29
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0