Småtrött på riktigt

Jag är helt slut, det är kaosgalet. Det är fredag, klockan är inte ens halv tio, men jag funderar seriöst på att tvätta bort sminket och krypa till sängs och kolla på film. Om jag ens orkar att kolla på film. Jag kanske somnar direkt.
Det är lika bra det. Skall upp tidigt imorgon och träna bodypump. Måste åka hela vägen till stan och byta till tunnelbana bara för att universitetsbussen inte går som den ska på helgen, inte så konstigt med tanke på att ingen behöver åka till universitetet, mer än jag då, som tränar där.
Sen ska jag städa och vara kattvakt, om någon vill så hälsa på ! :)
Har kaosshoppat idag, en massa fynd. Kuligt!
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0