Helgen är full av ..

.. Jobb! Jag har jobbat 38 timmar på tre dagar och imorgon blir det minst elva timmar till. Det innebär bra pengar lagom till jul.  En massa pengar för att vara närmare bestämd. Det är inte bara denna mässas 49 timmar som komme räknas till utan även cirkus 15 timmars barnvaktsjobb och 25 timmar ytterligare på mässan. En massa timmar alltså. Det känns jätteskönt, speciellt som december alltid brukar vara en knaper månad. Inte för mig alltså, fattar inte hur jag hinner med egentligen, men det beror nog på att det är i omgångar. Då orkar man.  Jag orkar mycket. Men benen bär knappt.
Jag längtar efter Andreas jättemycket, hans halsband hänger runt min hals ständigt och att bara snudda handen mot A:t som hänger där gör mig alldeles varm och lycklig.  Han är i särklass den bästa killen ever!
<3
Ps. Jobbade med en SNÄLL Björkmankopia idag, han heter Hector och är en av alla supermänniskor som finns på mässan, jag gillar de flesta där. Vi är som en liten familj, spexar, skämtar, får panik och irriteras tillsammans. På tisdag skall jag dela en garderob med en som heter Erik i elva timmar, hoppas vi inte går varandra på nerverna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0