Miserabelt

Ligger i fosterställning och magen exploderar snart. Glömde mina mirakellaktospiller hemma och åt obviously sås på riktig mjölk. So unfair!
Ibland känns det som om jag lever ett wannabe-liv. Som om jag försöker eftersträva de filmer och förebilder jag har, när jag i själva verket bara blir en miserabel plojperson som svansar runt i en värld som inte är validerbar med den värld jag faktiskt befinner mig i. Antar att jag är en onödig pessimisst, men med laktos i kroppen blir jag såhär. Ynklig och mesig. Fjantig. Obrukbar.  Ingen Kraft.
Därför lyssnar jag på Katy Perry och Avril Lavigne som har kraftiga kvinnliga stämmor och som ger mig energi. Typ ryck upp dig ur hålan!
Fick förövrigt samtal från chefen idag på NannyNu, på grund av bra arbete får jag löneförhöjning !!!!! Fett tacksamt tacksamt, tacksamt!
Även den som får mig och le hela tiden är tacksam! A som i Andreas !

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad - tål du inte laktos? Det visste jag inte!

2011-12-17 @ 20:27:41
Postat av: Helena

Vad - tål du inte laktos? Det visste jag inte!



och förresten- du är ingen wannabe - du är den goa och glada elina, här och nu! :)

2011-12-17 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0