Måndagen den tolfte

Är redo att ta den gråa, bittra måndagen med språng. Fullt påklädd och uppsatt fönat hår med datorn i knäet. Känner mig som en redaktör då jag går igenom inkomna mail som har med mitt projekt att göra, kollar upp färdbeskrivningar och mentalt lägger upp dagen.
Just nu ser den ut som följande :

Ta sig till universitetsbiblioteket
Ta tunnelbanan/alternativt gå till Kungliga Biblioteket
Fixa ett läserum och läsa mina beställda böcker, skriva en skiss på vad jag vill göra med mitt arbete
sen skall jag åka och jobba med de fina Lindfeldtska ungarna !
Kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka är de Lindfeldtska ungarna?

2011-12-13 @ 20:18:13
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0