Konst-iga planer.

Märk väl : Läs Konst som i konstvetenskap och inte konstiga planer. Fyndigt må jag säga. Idag har jag ägnat hela dagen åt att förkovra mig i julkalendrarna När Karusellerna sover och Tjuvarnas jul för att senare kunna göra en bildanalys utav deras teman. Dock måste jag hålla upp min förmåga att få saker gjorda. Bara för att jag har lyckats ganska bra idag och kommit igång betyder inte det att allt kommer flyta på om jag inte gör något.
Mina konst-iga planer ser ut som följer:

  • Åka till universitetsbiblioteket och låna två böcker om bildanalys, den ena har jag redan läst!
  • Åka till Kungliga biblioteket och läsa ett för mig framtaget läseexemplar av När Var Hur från 1999. För er som undrar är När Var Hur en årsbok som tidigare utkom på DN förlag, men som slutade år 2007.
Förhoppningsvis skall det också trilla in lite email från proffsiga julkalendersproducenter och museiintendenter under dagen också så att jag känner att det är plättlätt att skriva en liten bakgrundshistoria till min rapport som skall vara inne den 13 Januari!!!! Om jag har exakt bildanalysteori som jag skall använda mig av på tisdag så kommer onsdagens grupphandledningssamtal bli biff!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0