Julstök

Hej Bloggen!
Jag sitter på soffan och försöker samla lite krafter för att hänga upp min tvätt och sätta på en ny maskin. Målet är tre tvättar innan jag går och lägger mig idag. Om jag blir klar med tre tvättar har jag tömt hela tvättkorgen och då är jag bra.
Klockan är bara tjugo över fyra och jag känner mig lat, men det är jag faktiskt inte. För jag var uppe tidigt idag och slog in paket, sen tog jag en liten promenad och busstur till Väsby Centrum där jag inhandlade lite julklappar och en glittrik kruxväxt till mitt fönster. Det är bara en tur kvar till IKEA som återstår, då kan jag placera en vacker lampa i fönstret också och eliminera den kala känslan för gott.
Mitt hår har börjat växa och bli långt igen, jag vill helst bara ha det uppsatt i en slarvknut eller bakspänt med ett spänne. Det visar den stilen jag lever i nu. Hela tiden på språng!
Såhär har jag lagt upp kommande vecka:
MÅNDAG : Förmiddagsshopping ( julklapp till AnnSofie som jag hittat på MIQUE och mer julklappsnöre)
Föreläsning SU 13-15 Hur man presenterar och kommunicerar en kulturanalys

TISDAG:  9.00 Enskild Handledning med Annika Olsson på SU
9.45-14.00 Pluggstund på Kungliga Biblioteket med alla böcker jag har beställt.
15.30-18.30 Jobb hos Lindfelt

ONSDAG : Plugg eller träning, eller både och.
JOBB: 15-17.30
Åka till Andreas

TORSDAG:
Plugg, Vara hos Andreas.
Kväll: Packa , hämta tågbiljetter.

FREDAG:
07.10 Åka till Borås




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0